Uw medewerkers kunnen extra muntjes aanschaffen bij de servicebalie en deze via de mobiele pinautomaat betalen. Als u niet wilt dat er mag worden bijbetaald is dit ook mogelijk.
Ja, dat is mogelijk. Geef aub de contactgegevens zo snel mogelijk aan ons door, dan nemen we contact op met de ondernemer(s).
De donaties worden door ons in mindering gebracht op uw eindfactuur, waarna u zelf voor de donatie dient te zorgen. Indien de donatie voldoet aan de door de belastingdienst opgestelde randvoorwaarden kunt u de donatie aftrekken in uw aangifte inkomstenbelasting.
Nee, er is géén minimum budget. U bepaalt zelf de hoogte van het budget per medewerker. Wilt u onderscheid maken in groepen medewerkers, bijvoorbeeld parttimers, fulltimers, externe medewerkers, etc? Ook dat is mogelijk!
Ons kerstmarkt valuta is de dukaat. Voor de meeste budgetten maken we gebruik van fiches, uw medewerker krijgt bij binnenkomst op de kerstmarkt één fiche van het volledige budget. Hiermee kan bij de kramen/chalets worden betaald. De standhouders geven wisselgeld terug in de vorm van muntjes van:
Uitgaande van de huidige regels (die natuurlijk kunnen veranderen), kunnen we rekening houden met de afstandsregels en kunnen we d.m.v. onze software de medewerkers gedoseerd toelaten tot de kerstmarkt volgens vooraf bepaalde tijdblokken. Echter, als er een zeer strikt samenscholingsverbod geldt, dan wordt het heel erg moeilijk om een fysieke kerstmarkt te organiseren. Als u de kerstmarkt buiten én in een ander seizoen (bijvoorbeeld vóór het griepseizoen) kunt houden, dan is het makkelijker om te voldoen aan de regels.
Het grote voordeel van appreciate is dat er een langere periode is voor uw medewerkers om te shoppen. Dit kan volledig online maar ook fysiek met onze kado-vitrines óf in hybride vorm. Hierdoor is dit concept ook geschikter voor bedrijven met veel medewerkers of meerdere locaties.
Dat hangt natuurlijk van de medewerking van de producent af. Laat ons weten welke producenten of producten u graag wilt. Wij stemmen dit dan af.
Maak het niet te complex voor uw medewerkers en beperk het aantal tot maximaal 10.